1-4 | 5-6 | 7-8 | 9-10 | ||
სათქმელის გასაგებად ჩამოყალიბება. | სათქმელი ყოველთვის ბუნდოვანია. | სათქმელი მეტწილად ბუნდოვანია. | სათქმელი გასაგებადაა ჩამოყალიბებული. | სათქმელი მარტივად ნათლად ჩამოყალიბებულია. | |
კითხვის დასმა სხვადასხვა მიმართებით | ჩართულობის სიხშირე მინიმალურია. | ზოგჯერ ინტერესდება საკითხებით | ხშირად სვამს კითხვებს სხვადასხვა აქტივობის მიმართ. | სვამს კითხვებს პრობლემის სწორად აღქმისა და შემეცნებაში. | |
მსჯელობისას აზრების არგუმენტირე-ბულობა. | არგუმენტი არ არის. | მოსაზრება ნაწილობრივ არგუმენტირე-ბული. | მოსაზრება არგუმენტირე-ბულია. | არგუმენტები ადეკვატური და დამაჯერებელია |
|
მხატრული ტექსტის ანალიზის უნარის გამოვლენა. | საერთოდ ვერ ავლენს ან თუ ავლენს მხოლოდ სხვათა მოსაზრებებს იმეორებს. | აზროვნება ტრაფარეტული და გაუგებარია. | აანალიზებს მხატვრულ ტექსტს გარკვეული მოდელის მიხედვით | მხატრული ტექსტის ანალიზისას ავლენს დამოუკიდებელი აზროვნების ინტერპრეტაციის უნარი | |
დავალების პირობასთან სათანადობაა. | ვერ ასრულებს დავალებას | დამაკმაყოფილ-ებლად პასუხობს დავალების პირობას | მითითებული კონსტრუქციების მიხედვით იცავს დავალების პირობას | იცავს პირობისა შინაარსობრივ მხარეს,განსაზღვრა-ვს ავტორის მიერ გამოყენებულ ლიტერატურულ ხერხებს,აანალიზებს მხატრული შინაარსის მქონე ფრაზებს. |
среда, 8 августа 2012 г.
შეფასების რუბრიკა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий