среда, 8 августа 2012 г.

შეფასების რუბრიკა

1-4 5-6 7-8 9-10
სათქმელის გასაგებად ჩამოყალიბება. სათქმელი ყოველთვის ბუნდოვანია. სათქმელი მეტწილად ბუნდოვანია. სათქმელი გასაგებადაა ჩამოყალიბებული. სათქმელი მარტივად  ნათლად  ჩამოყალიბებულია.
კითხვის დასმა სხვადასხვა მიმართებით ჩართულობის სიხშირე მინიმალურია. ზოგჯერ ინტერესდება საკითხებით ხშირად სვამს კითხვებს სხვადასხვა აქტივობის მიმართ. სვამს კითხვებს პრობლემის სწორად აღქმისა და შემეცნებაში.
მსჯელობისას აზრების არგუმენტირე-ბულობა. არგუმენტი არ არის. მოსაზრება ნაწილობრივ არგუმენტირე-ბული. მოსაზრება არგუმენტირე-ბულია. არგუმენტები ადეკვატური
და დამაჯერებელია

მხატრული ტექსტის ანალიზის უნარის გამოვლენა. საერთოდ ვერ ავლენს ან თუ ავლენს მხოლოდ სხვათა მოსაზრებებს იმეორებს. აზროვნება ტრაფარეტული და გაუგებარია. აანალიზებს მხატვრულ  ტექსტს  გარკვეული მოდელის მიხედვით მხატრული ტექსტის ანალიზისას ავლენს დამოუკიდებელი აზროვნების ინტერპრეტაციის უნარი
დავალების პირობასთან სათანადობაა. ვერ ასრულებს დავალებას დამაკმაყოფილ-ებლად პასუხობს დავალების პირობას მითითებული კონსტრუქციების მიხედვით იცავს დავალების პირობას იცავს პირობისა შინაარსობრივ მხარეს,განსაზღვრა-ვს ავტორის მიერ გამოყენებულ ლიტერატურულ ხერხებს,აანალიზებს მხატრული შინაარსის მქონე ფრაზებს.

Комментариев нет:

Отправить комментарий